Pages

Wednesday 5 June 2013

Kiut Ini Untuk Awak ^^

Assalamualaikum...

Entry kali ni orang kiut je boleh baca, kalau tak kiut entry ni akan invisible dan nyah kau dari sini.

Mentang baru siap header baru komain eksaited aku nak hapdate entry ni haa sampai tak menyempat nak tunggu cerah. Rasa macam nak tidur depan laptop sambil tengok interface baru blog sendiri. Comel sangat.

Dari semalam takleh nak tidur so aku godek-godek ah natang google tu nengok kalau-kalau ada benda buat santapan mata. Asalnya aku taip word FREEBIES ni untuk cari background je, sekali google kan suka suggest-suggest ni, aku pun ikut lah suggestion beliau suruh tengok amende la FREEBIES CUTE ni. Sekali buka, subhanallah semua benda aku nampak comel. Serius. Comel sampai rasa nak nanges, tekup muka dekat bantal sambil tumbuk tumbuk tilam punyalah comel. Kalau tanya balik aku pun tak tahu lah apa yang comel sangat tu, cuma aku rasa benda tu memang comel gila nak mati. Mungkin sebab benda tu memang comel, atau cara photography dia buatkan dia tambah comel, atau pun kaler pastel tu yang menambahkan perasa comel buat mereka.

So sebab tak nak bagi orang orang tertanya ape benda yang comel sangat tu, aku dah copy dan save dari pakcik google benda-benda comel seantero dunia tu.

Tak tahu kasut siapa, tapi comel :)

Tak pasti makanan ke iphone tapi memey comel ^^

Untung siapa ada camera comel macam ni. Titew tak mampu tsk tsk :'(

Curik satu boleh ?

Omey anggat ni. Arghh *sawan

Awak peluk iphone, kite peluk awak boleh? Hihi *ketawa tutup mulut* sopan sangat

Boleh makan tak ni? Tapi comel sampai syg nak makan. Huu T_T

Awakkk, comelnyewww :D

Colour cantik, benda pun comel. Siapa punya niiiiiii ?!

Comel sangat kenapa ha?

Okay nak beli seploh. Muktamad

Kalau yang tadi nak beli seploh, yang ni nak beli tiga ribu lemon :P

Tak sampai hati nak makan niii

Pstt tumpang sorang muat ke idokk? Hee~

Kalau jiran punya memang aku dah curi ni

Casing comel serata dunia. sobs sobs

Reben comel, kasut comel, glasses comel, subang comel, awak comel, saya comel... ehh ?

Terus rasa nak pergi Paris panjat Eiffel Tower.

Damn it. Buku pun comel -,-
Jadi oleh yang demikian, aku mengisytiharkan google adalah tokey segala barangan comel. Kalau sambung google ni sampai subuh pagi esok belum tentu habis cuci mata dengan benda-benda comel ni. Keobsesan aku terhadap benda comel ni makin menjadi-jadi setelah tengok gambo gambo ni. Tak pastilah mana datang nya tapi most of them datangnya dari tumblr. Mungkin orang-orang kaki tumblr dah jemu tengok sampai nak muntah dan aku baru menjadi salah seorang saintis laman web yang mendapat penemuan khazanah comel di muka bumi google.

Cakap banyak tak guna, tembak pun tak kena, dalam mencari barang-barang comel akhirnya aku tertancap wahh tertancap kauu. Novel sangat. Kali ni bukan tertaip tapi sengaja taip untuk santapan pagi buat permulaan hari baru, so dengan rasa berbesar hati aku nak kongsi penemuan paling kiut abad ni. Jenis kiut ni adalah tahap moksha dan tak dapat disangkal lagi.


Ini dinamakan senyuman membawa maut kerana barangsiapa yang tengok sambil memandu boleh eksiden  (o_O)

See kiut miut muah muah bagi hang. *pengsan

Ah comel sangat Park YooChun ni dah kenapa? Aku pergi pinang kangg haaa =='


2 comments:

  1. park yoochun..ak suka mamat ni jgk time tgh gila tgok rooftop prince, hehe btw comel gila header..i loikeeeee this entry thumbs up ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih gha. Nanti besar kite nak tawen dgn dia lah. Hikhok :P

      Delete