Pages

Wednesday 10 April 2013

Ayam



Assalamualaikum...

Aku kuat makan, suka tidur, suka menyusahkan orang, suka cari pasal, asyik nak menang, sembang nak kemaih,kuat perasan,kuat cemburu, gemok, pendek, katik. Dah la gigi macam pagar rumah. Obses dengan warna pink, warna yang paling tak gentle dan menjengkelkan. 



Tapi aku tak lembab, tak bodoh, tak rabun, takda bulu kening tebal, tak pandai main poker walaupun dah belajar banyak kali maybe sebab aku bengap. Aku tak suka asap rokok, tak suka jambang janggut misai semua. Arghhh !



Aku tak suka orang susah hati sebab aku, aku tak nak orang rasa aku membebankan. Aku tak suka buat orang terpaksa buat pilihan. Tapi aku tak suka kongsi semuaaaaa hak aku. Tak mahu tak mahu tak mahu!

Please  be happy with or without me (:


Do you know how much I miss you? Tak guna punya ayam!



4 comments:

  1. ha btol la kt semua atas tu..tambah satu ag..merapu meraban..haha..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha yang tu kena tambah pulak dalam kurungan , kak niza yang ajar

      Delete
  2. gigi mcm pagar??salah tu..mcm landasan keretapi..haha..(garau jea aina):)

    ReplyDelete