Pages

Wednesday 12 June 2013

Bukit Merah Uolls (Entry Bergambar)

Assalamualaikum...

Minggu depan nak balik Jitra dah, so kena lah spent time dengan family sungguh-sungguh dah la nanti puasa sendiri. Tragis sangat rasa hidup ni. tskk

Lepas hantar adik masuk asrama, ayah bawak turun Bukit Merah, tak bagitahu pun nak berjala bagai. Aku dengan pakai kain, dah macam orang dalam pantang dah. Kalau tahu nak turun tasik aku pakai sliper jamban je senang. 




Kak long tak ikut, so ayah saja-saja masuk laketown suruh aku turun tangkap gambar tayang kat dia. Hikhok. Sapa lagi kalau bukan mak yang jadi photographer nya. Harapkan adik dia kata malas nak layan aku yang takleh nampak kamera. Eh suka hati dia je =='


Epic semata-mata -,-

Mak dah pandai ambek gambar pakai bb. Haha



Kalau jatuh, nangka busuk ah cerita dia :D




This is my adik. Dia tahu main, main dan main. Dia mungkin tak tahu dia nak PMR tahun ni.

Syok sendiri tulis nama sendiri. Hehe

ikhLAS :))

Orang belakang tu ushaa pelik aku bergambar. Peduli apa aku ^^

Peace. Posing tu je yang aku tahu :P

Thank you for lending your eyes :))

2 comments: