Pages

Sunday 12 May 2013

Tsunami Izzue Islam

Assalamualaikum...

Krik.krik.krik

Tak kenal Izzue Islam? Pasai kat hang la.

Lepas drama 'Sebenarnya Saya Isteri Dia' fuhh meletop pang pong pang Izzue Islam ni kate ko. Tolong ah kenapa ada orang yang comel sangat macam ni dalam Malaysia ni? Rasa macam nak bungkus bawak balik rumah letak dalam frame lekat kat dinding. Tertanya-tanya jugak dia ni lahir-lahir memang terus handsome ke apa?

Malas nak cakap banyak tengok sendiri.








Tadi masa godek instagram Si Izzue ni jumpa lah AWEK dia. Panas je aku tengok. Choi

Hari-hari buat twit tagged twithandle Izzue Islam tapi dia buat tak tau je kat twit I, sedih tau. Rasa macam nak frust ah. Redho je dengan ketentuan Ilahi. Aku tahu la dia ramai fans tapi cuba tengok masa drama 'SiTudungTwit' tu sapa pun tak kenal dia. Aku je terhegeh-hegeh p download kat youtube sampai habis kuota internet aku. Nasib baik mak yang bayar tetiap bulan. Gigihnya aku masa tu. 

Dia nak kawin dah kan? Heran pulak aku, janji TOP single mingle lagi. Aku tak pasti sejak bila TOP bertakhta di hati padahal lagu bigbang pun aku tak tahu sangat. Lepas ni kena hafal lirik dia lah nanti bila melawat Korea nak nyanyi depan TOP biar dia impress sikit dengan aku.

Izzue Islam dengan TOP dedua hensem, beza dia sunat dengan tak je kot. Hihi. Buang masa ah cerita pasal Izzue, dah kenapa aku buat post pasal dia ni? Aku nak tidur kan tadi. Choii

*Gambar semua kidnap kat google. Siapa nak kidnap balik, sila lah...

No comments:

Post a Comment