Pages

Monday 29 April 2013

Lagha Sebentar Dua

Assalamualaikum...

Dah seminggu kot peram gambar, dah tak best nak cerita tapi peduli apa aku, nak cerita jugak. Macam ni lah dia orang takda laptop. Selalu di anak tirikan, pinjam laptop ayah pun tak boleh nak lama-lama sangat bila ayah nak guna semula terpaksa la tengok mata putih laptop pinjam dibawa pegi. Sobs sobs. Encik cina kedai repair PC Depot awat lambat sangat repair laptop kami. Bak balik lekaih sikit laptop tu, jangan nak buat harta sangat.

Minggu lepas, masa hantar laptop yang fungsi dia kerja jahanam doplohpatjam tu, kami kami kami singgah kat Pantai Bersih, tolong la aku tak faham kenapa pantai dia mesti nama bersih, tapi tak bersih mana punn. Tapi setakat nak tangkap gambar feling-feling ombak rindu boleh la kot. Kalau nak mandi baik balik rumah fikir semula. 


Iolls adalah manusia yang tak boleh ada cam depan mata. Sekian

Banyak lagi siri-siri gambar sebelum order sampai tapi dua keping ni je yang senonoh, yang lain dah di band. 18SG

Keadaan macam ni lah  yang boleh buat manusia riak sebab aku terpaksa mengaku memang kurus dari biasa kot :p

Dari kiri, owner ipad yang banyak berjasa dan penuh gamba aku je, belakang tu sista yang pendek dari iolls walaupun dia sista ok sista. Paling kanan, adik pemilik ipad yang bf dia bagi. Untunglah ada orang bagi ipad. Okay I nak kereta, siapa nak bagi?


Jelas nyata memang sah adik beradik sepupu sepapat. Tengok ketinggian dah boleh tahu

Kisahnya aku nak tulis nama orang lain tapi kenapa nama orang lain yang keluar kat pasir tu. Ah cliche sangat pergi pantai tulis nama, cer buat benda rare sikit. Tulis ID WeChat ke, elehh aku mentang-mentang baru donlod WeChat, nak poyo je kannn

Baru nak posing ombak pulak nak main cak cak. Basah k basah. 

Kalau takda gambat bajet comel macam gwiyomi ni , sah memang bukan blog aku lah


Peace tu dah lapok ok. Aku kesah pulak kan. Sketi I lah

Feling miss world sangat. Hewhewhew


Serius enjoy gila hari tu, sampai balik rumah mimpi beli sampan. Mampu kau?

6 comments:

  1. wat ngan kertas ja sampan tu..haha:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti kak niza selalu buat kann? Eee insaf la kak niza, dah besar kan

      Delete
  2. Replies
    1. dan-dan la kecik2. padahal kertas kak zan habis, kak niza ah punya kerja buat kapal terbang kertas bagai

      Delete
  3. Replies
    1. Okay tak payah cakapa apa-apa pun takpa

      Delete