Pages

Sunday 24 March 2013

From Penang With Love

Assalamualaikum...

Perghhh tajuk nak poyo je kan, Penang la sangat. Seberang Perai je pun. Tu pun kona tak lepas lalu menghentam divider dengan jayanya. Motif sangat la nak masuk Penang, cari Sunway pun jenuh merangkak. Kau ingat senang ke nak ingat jalan? Selalunya masuk kereta letak kepala , lena. Mana nak ingat.

Aku memang kelam kan? Baru sesat cari Sunway dah kelam kabut call kak long. Buat kena gelak je. Hisyam yang duduk Johor pun lagi expert. Buat malu kaum ! Ada je maps kat bb tapi haram tak pandai pakai. Taip Butterworth keluar result tah apa apa dari negara mana pun aku tak tahu, then aku dengan Atikah end up drive tanpa ilmu pengetahuan.

Dah jumpa Sunway parking bawah pulak tak hado. Kau gila nak suruh aku parking atas yang kena naik pusing-pusing 360 degree tu, memang aku suka pun buat kerja berani mati. First time kot nak parking cenggitu. Mana mahunyaa. Tapi untung jugak dapat parking depan pintu masuk. Maleh nak jalan :D

"Iqah, hang ingat tau kita parking kat sini. Aku takut keluar stg cari tak jumpa"

"Takpa aina. Hang sorang je parking senget."

Kojaqqqqq !

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Benda paling best nak buat bagi orang yang single macam aku *flip hair* adalah cuci mata. Wkwkwk.Weh best kot buat benda tu, selain dapat menjana keharmonian jiwa kita juga boleh mencari calon-calon yang berkenan di hati. Hewhewhew

Masuk UITM dengan niat nak ambil Fathia di samping melunaskan keinginan mata *astaghfirullah-al-azim. Bapak punya kaw-kaw tahap cuci mata dia. Macam masuk lubuk mas doe, kiri kanan semua nya menyilaukan pemandangan. YaAllah, bataknya aku.

Cara posing paling kurus yang paling termampu :)


Jelaskan kegemukan sebenar. Puas?


Disebabkan kesuntukan masa yang amat, kami pilih mcd je untuk lepak-lepak dengan si Fathia. Sajela nak cheer orang yang dah dekat nak final. 7 paper habaq hiangg. Stress stress. *dah kenapa aku yang stress?*



Jangan stress tengok gamba ayu ni sudah :)

Makanan dalam mulut tapi sibuk nak ambek gamba. Tak lah tipu je. Dalam mulut ada besi :)
Ingat kitorang senonoh sangat ke.hihihi

Bad manners. wkwkwk

Dah puas buat perangai tak semenggah kat public. Sampai rumah tak ingat apa dah terus tidur dengan cuci muka kemana, mandi kemana. Sedar-sedar dah pagi. Apa? Elehhh macam tak pernah buat jugak -,-

P/s: Kalau nak tengok Snitch, baik download je la. Tengok wayang membazir sepuluh hengget aku. 
      Percayalah, in the end korang akan cakap. "LOL, tu je?"

No comments:

Post a Comment